Presentation

Föreningen har 188 lägenheter fördelade på sex hus.

Föreningen ligger på toppen av en tidigare del av Brunkebergsåsen med nära tillgång till rekreationsområden såväl i närområdet, som inom kommunen. Föreningens mark omfattar även ett skogsområde, vilket ger ett djurliv inpå husknuten. Inom föreningen finns ett lusthus och en boulebana, beläget på sydliga spetsen av området, här kan utsikten mot Edsviken, Edsbergs slottspark och Edsbacka Wärdshus avnjutas.

Här på webbplatsen finner ni information riktad till såväl blivande som befintliga medlemmar, eller mäklare. Tveka inte att botanisera runt på webbplatsen för att få mer och djupare information om föreningen. Hur föreningen långsiktigt jobbar med att, i samklang med de boende och naturmiljön, bevara men samtidigt utveckla ett attraktivt boende.

Med vänlig hälsning
Styrelsen för HSB Brf Edsbacka i Sollentuna